Monday, October 24, 2005

چرا؟

چرا وقتی اونطور که دوست دارم رفتار میکنم نه اون طور که دیگران انتظار دارن که البته 90% وقتارو تشکیل میده بهم برچسبه دیوانگیو میچسبونن ؟
چرا وقتی اتفاقی روحییات اون روزم باعث میشه طوری رفتار کنم که با انتظارات دیگران در یک راستا قرار میگیره بهم میگن اهان حلا داری ادم میشی!؟
چرا وقتی نسبت به چیزایی که بهم مربوط نیست اما دیگران فکر میکنن هست بی اعتنام بهم میگن
?cool
چرا یه سری از کارا که به نظرم طبیعی است و به نظر دیگران غیر طبیعی است رو انجام میدم بهم میگن سنت شکن؟
چرا نمیزارند زندگی کنم چرا توی کوچکترین زوایای زندگی ادم دخالت میکنن؟
تو به من بگو چرا؟ چرا میچرخه زمین؟

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

چون برای این زندگی می کنن که توی زندگی تو دخالت کنن ... چون به همه چی آدم کار دارن ... چون ... همین

Tuesday, October 25, 2005 1:35:00 AM  

Post a Comment

<< Home