Tuesday, December 16, 2008







نوشتم که یادم نره. یه سال گذشت, پارسال صبح با اضطراب زیاد از این که نمی دونستم با چه برخوردی مواجه می شم یا نه صرفا اضطراب برای همه ی چیزهایی که می شه بهش نسبت داد. سوار ماشین شدم و بابام منو رسوند. موبایلم زنگ زد سه تا از دوستام اومده بودند. چهره های آشنای دیگه ای هم به دنبال داد دوستی دیگربودند و قاضی ای که نقش قاضی و دادستان رو خودش بازی کرد و تموم که شد فهمیدم همون موقع که شروع شده بود اضطراب هم رفته بود. امروز یک سال گذشته و حکمی که نمی دونم چیه. کلا تاریخ روزها زیاد برام معنی ندارند جز معدودی که خواستم یادم بمونه و معدودی که خودشون یادم موندن. و خودم که نمی دو نم کجام و تاریخ ها و دوستانی که تبدیل به اسامی ای که گاهی کنار جی میل پدیدار می شن و اگر حالی بود سلامی و صدای کیلیک کیلیک کی برد و مامانم و بابام که تبدیل به صدایی شدند از پشت تلفون.
دلم برای تمام آدمهایی که دوستشون دارم, که با هم به تمام اون جاهای خوب توی کوچه های تهران, تمام کوه ها شهرها و ده ها , خونه ها, خیابون گردی, ماشین سواری ها می رفتیم تنگ شده. رابطه ی نزدیکی بین آدمها و مکانها هست. چون دوستهای خیلی خوبی هم اینجا هستند, دوست ها زیاد می شوند, حتا دوستان خیلی خوب هم, اما انسانها جایگزین نمی شوند. مشکل بیشتر از مکانه,.اینجا هم با آدمهای زیادی خندیدم. اما انگار تا از دود هوا خفه نشی و یکی پاشو نذاشته باشه رو گلوت خندیدن فایده نداره. انگار که ما به خندیدن در حال خفگی عادت کردیم و عاشقشیم و دلمون براش تنگ می شه. اینجا هوا برای من زیادی پاکه. خسته ام.
روح غایب
...
دراز زمانی می پاید تا زاده شود- اگر شود
یک اندلسی, چندین پر ماجرا و چنین صافی
من به کلامی نالان, می سرایم از وقار او
و نسیمی دلتنگ را از میان زیتون بنان به یاد می آرم.






لورکا

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

inja hava baraye hamamoon ziadi pake!
Khoondamet...
Doost daram neveshtehato...
Zood zood benevis.....

Tuesday, December 16, 2008 4:59:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

hamin alan yade avalin bari oftadam ke didamet!!!
hahaha
fek konam az bande yakhchal bar migashtim va mah ramezoon ham bood va ba ye seri dige az bar bach savare mashinet shodim ke maro bebari be seyd Mehdi :) bare ash o halim.
ta neshstam sedaye music raft be hava va yadame taghriban ta oon payeene khiyaboon darband parvaz kardi lol
manam ke kop karde boodam!!
kheili hal dada :) fek konam taghriban avalin barayee bood ke baham ashna shodim...

Wednesday, December 17, 2008 10:51:00 AM  
Blogger Nil said...

aaaa are barnameye sang avalin bar bood didamet, ghablesh shomaha sabalan rafte boodin ke man hanooz ozve gorooh nashode boodam, oon roozo khoob yadame, bade sangnavardi, ekipi raftim tajrish halim khordim, koli hal dad, nagoo koli delam bara mashinamo ranandegi tang shode, hali mikardama hame mitarsidan ;))))

Friday, December 19, 2008 4:44:00 AM  

Post a Comment

<< Home