Monday, September 18, 2006

آهستگی



عقیده شما چیست؟ آیا باز هم باید در بدیهیات تحقیق کنیم؟ آیا فرضی که کردیم ممکن است تحقق یابد یا نه؟ بالاخره تصمیمتان را بگیرید و بگویید که خوب , اراده ما در اثر بینش و جهان بینی های غلط طوری شده است که مصالح خود را منحرف و غلط میجوییم و میطلبیم.
یاد داشتهای زیرزمینی- داستایفسکی

خوب من با این قضیه خیلی موافقم چون چار چوبهای ذهنی افراد به حدی محکم شده که رفتار دیگران رو هم بر اساس اون پیش بینی میکنند و وقتی یکی ناگهان رفتار عادی و روزمرش خلاف پیش بینی اونها باشه برچسبی با یک نام خواهد خورد. حالا چه نامی خوش و چه نا خوش. اصلا خوشم نمیاد از این برچسبها. یعنی یه چیز تعریف شده رو مصلحت میگیرن اما روزانه شاهد اون هستیم که بسیاری از این تعریف شده ها چقدر اشتباهن و زیان آور اگر بتونیم هر چیزی رو همون طور که رخ میده ببینیم بدون مقایسه با نرم های ذهنی, همه چیز به طور خارق العاده ای طبیعی و خوب به نظر میاد نه عجیب و شاید غیر طبیعی.
پ ن :شیش روز پیش هیوا هم رفت
پ ن : اولین بارون پاییزی هم بارید و هوا خوب بود و من نوشتن بدون فکر کردن رو باز شروع کردم. تنها نوشتن چیزهایی که توی ذهنت هست بسیار لذت بخشه
هوم , بدنم هم همره خوبیست برایم, این چند هفته هیجان خونم زیادی زده بود بالا طوری که من به دوستان میگفتم پشیم دو روز بریم بی هیجان ترین نقطه دنیا , یه کم آرامش میخوام و سکون. اما از اونجا که نشد و من خودم هم توانایی این که جلو خودم رو برای دوری از هیجان بگیرم نداشتم بدنم تصمیم گرفت سرمای قشنگی بخوره و حداقل امروز از جام نتونستم زیاد تکون بخورم. ایول به مخ خودم خطور نکرده بود این راه حل:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home