Thursday, September 07, 2006

ولگردها خود راه را نوعی وطن می انگارند


کتاب رو خریدم و شب بعد بازش کردم و ناگهان هیجانی شدید گرفتارم کرد و خودم هم نفهمیدم که چطور سالیان دراز بدون شعرهای این کتاب سر کردم.
برگ افتاد, نوشم باد: من زنده به اندوهم. ابری رفت,
من کوهم: می پایم. من بادم: می پویم
در دشت دگر, گل افسوسی چو بروید, می آیم, می بویم
سهراب


ولگرد

انسانهای مشکل
سرانجام راههای طولانی, بیتفاوت شاید
مسیر گرد آلود و محو
راهنما اما, موسیقی ماه
انسان باز آمده از راه
یا فرو رفته به خود
یا رها گشته و آواز خوانان
میگذرد
در همه حال مردمان خواهند گفت
او چرا اینگونه میگذرد؟ دیوانه
نیل
پ ن : و اما فردا و اولین پرش, پرواز در دماوند و من هیجان زده ام!!!هه

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eva khaak besaram to sohrab nadashti? chejoori man toro bedooneh sohrab gozaashtam? badesham ... koja mikhay beopari? maman khabar daareh?!!

Thursday, September 07, 2006 10:56:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

از آن فراز
دماوند به بند
نیل خروشان
به پرواز
دیوانه ؟
نه
اوج انسان
خداوند ابر و باد
رب النوع اندیشه
الهه ء عشق
سردار نبرد
پریشانی جهان

Thursday, September 07, 2006 11:24:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

هوم
راستی
به مامان نگی ها
بیخودی نگران میشه
خوش باشی
خاک قله رو از جانب ما ببوس
بپا گوگردی نشی
:))

Thursday, September 07, 2006 11:26:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

dobaareh man: migam jaalebeh hamin parishabaa bood baa khodam goftam beram khooneh sheraayeh shargheh andooheh sohrabo bekhoonam, vali mesleh hameye kaaraayeh digam keh nesfeh nimas ketaabo gozaashtam paayineh takhtam nakhoondam. agar az in tip karayeh sohrab khoshet miyaad az molana ham ghafel nasho:
man bi saro dastaaram, dar khaaneye khammaram, yek sineh sokhan daaram
zaan sharh daham yaa na?
goftam keh rafighi kon baa man keh manat khisham goftaa keh benashnaasam man khish zeh bigaaneh

yeh jaa khoondam sohraab sai kardeh kaaraayeh shargheh andoohesho beh sabkeh molana beneviseh.

Friday, September 08, 2006 6:20:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

از اون بالا به آسمون دست بزن

Sunday, September 10, 2006 5:32:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey, you get one you want!:)
Miss u:(

Monday, September 11, 2006 7:13:00 AM  

Post a Comment

<< Home