Friday, December 01, 2006

spanish dance

Passacaille haende
نمایانگر رقص اسپانیایی, شاید بهترین گزینه برای تمرین که بدون آگاهی من پیش آمد, هوم باید سی دیشو گیر بیارم گویا متزو به
تازگی یه اجرای دوئت ویولون و ویولون سل ازش نشون داده که عالی بوده. گه گاه که در رابطه با دوستان نزدیک, واقعیات وجودی
خودت رو کشف میکنی, از اونجا که یک فرد با تمام فردیتش توی جمع معنا پیدا میکنه و اگر انسان رو یک موجود انتزاعی در فضایی جدا از دیگران تصور کنی, هیچ کدوم از تعاریف مفهومی نخواهند داشت. تخیل میتونه کارساز باشه.تخیل همراه با موسیقی ای که خود نوازنده اونی و تخیلی که خود سازنده آن هستی و شاید زندگی تو دنیای مجازیت آنقدر پر رنگ شه که عادت به واقعیات سخت تر و سخت تر بشه و هنگامی که واقعیت در غالب جسمی کنارت نشسته باشه, تنها متعجبانه نگاهش کنی و بگی این منم؟ و اینطوریه که عادت کردن مفهوم پیدا میکنه و هنر آشتی با گذشته و حال و آینده و افکار و اجسام و تا آخر

از سبز به سبز

من در این تاریکی
فکر یک بره روشن هستم
که بیاید علف خستگی ام را بچرد

من در این تاریکی
امتدادتر بازوهایم را
زیر بارانی میبینم
که دعاهای نخستین بشر را تر کرد

من در این تاریکی
در گشودم به چمنهای قدیم
به طلایی هایی, که به دیوار اساطیر تماشا کردیم

من در این تاریکی
ریشه ها را دیدم
و برای بته نورس مرگ, آب را معنی کردم

سهراب

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
بی نهایت ممنون که به پیغام ها جواب دادی
تا حالا مثل تنبیهی ها رو به دیوار بودیم حالا باید بگیم چشممون کف پات
:))
خیلی دنبال دوئت ویولون و ویولون سل گشتم ولی یافت می نشد
حالا از سر ناچاری اینو گوش میکنم
Passacaille de la suite en sol mineur n°7
البته که موسیقی انتزاعی ترین هنره ولی
وقتی به این سئوال این منم؟ منجر بشه یعنی که به هدفش رسیده

Tuesday, December 05, 2006 12:33:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

marekeyi bacheh!

Tuesday, December 05, 2006 6:21:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

پی عزیز و گرامی
لازم به ذکر است که من همیشه با مفهوم عدد پی مشکل داشته ام
چطور آخه ممکنه همیشه نسبت محیط دایره ها چه بزرگ چه کوچک به شعاعشون عدد ثابتی باشه؟
اگه میگفتی مرتیکه ء احمق دلم نمی سوخت
ولی آخه بچه که بد نیست
خیلی هم خوبه
من همیشه دلم برای شوخی ها و دوستی های صمیمی و بی غل و غش بچگی تنگه
شاید دنیای مجازی چیزی شبیه بچگی به نظرم میاد
گرم و صمیمی و بی چشم داشت
شما باید ببخشید
سعی میکنم از این به بعد حرمت بزرگان رو وقت شوخی رعایت کنم
شاید بهتر باشه که دیگه اصلا شوخی نکنم
جدی مثل سر کار
حالا بیا با هم از نوشته های نیل فال بگیریم
من در این تاریکی
فکر یک بره روشن هستم
..................

Tuesday, December 05, 2006 10:06:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

هووم
نه بابا هومم جوابگو نیست باید بگم
وای ی ی ی ی
عجب سوء تفاهمی
من تمام مسئولیت اشتباهم رو می پذیرم و در وحله اول از پی عزیز و همینطور از نیل گرامی و هر کس دیگه ای که پیغام بالا را بخونه با شرمندگی معذرت میخوام
خسته از ده ساعت کار رسیدم و چشمام آلبالو گیلاس میچینه
تا هم میگن بچه فکر میکنم با منن
:))
حالا چکار باید بکنم؟
همه تون چلوکباب مهمون من

Tuesday, December 05, 2006 10:17:00 PM  
Blogger Nil said...

:))))

Tuesday, December 05, 2006 10:34:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

na aaghaa indafeh manzooram hamin bacheye geraami bood keh ma'rekeh mineviseh. alaan mamanam migeh bache na kharcheh :)

Wednesday, December 06, 2006 3:49:00 AM  

Post a Comment

<< Home