Monday, March 20, 2006


دیروز توله سگی توی کوه که یه بلیز سبز پسته ای هم تنش بود تا من از کنارش رد شدم دویید دنبالم و داشت از پام بالا میومد که صاحبش که یه دختر بود و اصرار داشت سگه کوچولو خودش از کوه بالا بره اومد گرفتش. یه بار هم توی پارکینگ دیزین من و سالومه داشتیم راه میرفتیم که دیدم سالومه عقب عقب میره و از من دور میشه برگشتم دیدم یه سگ خیلی گنده سیاه داره میاد و اومد یه راست کلشو تکه داد به پام . زورو اصلا از این قضایا خوشش نمیاد و از دیروز گذاشته رفته. خوب که فکر میکنم میبینم نمونه همین اتفاق رو میون آدمها هم دیدم. به نظرم میشه اینطور گفت که بعضی از چرخه ها توی زندگی تمام موجودات وجود دارن منتها توی گیاهان به شکل ساده ترینش تا برسیم به حیوانات که یه کم پیچیده تر میشه و توی انسانها هم که خیلی پیچیده تر.
حس میکنم تند باد زندگیم داره شروع میشه و توش خیلی جاها باید بین خودم و دیگران یکیو انتخاب کنم. خیلی جاها مشخصه و خیلی جاها انتخاب خیلی سخت.
نون: ازلی ترین خدای مصر به معنای آب و نمایانگر آشفتگی و تاریکی.

شوق زیستن در چیست؟
در پس رویت مرگ
پاهامان روی زمین
ریشه در خاک و گل و خواستن است .
پس نخواهیم, ماندن
که خدا خواسته است.
راه من فتح آن قله کوه
و پریدن ته آن دره ی تنگ.

nil


پ و : الف نون عزیز که مهرورزی داره خفش میکنه پس از کتک و ناز و نوازش درویشها و دانشجویان و مردم به خصوص زنان آخرین تشعشعات مهر ورزی رو از خودش خارج کرد و ساعت کشور و دیگه به علت مهرورزی به مردم عقب جلو نمیکنه اما مدارس و بانک ها و شرکتهای دولتی خودشون باید یه ساعت زودتر شروع به کار کنن. وای که چقدر خندیدم

عید شما مبارک

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
عید شما مبارک
فیلم اومن رو دیدی ؟
اینجور که تعریف میکنی آدم ترس برش میداره :))
بده یه نفر امین توی سرت رو نیگا کنه سه شیش نداشته باشه :))
با آینه نمی شه :))
آخ چقدر خندیدم
حالا یه سئوال
زورو گربه اس ؟
گذاشته رفته

19


سر پرنده ات در هوای فتح قله ها

پا های ماری ات در ژرفنای دره ها

چه کسی میداند

چه نبردی جاریست در درونت


که تو یگانه خدایی
با همه خوبی ها
و زشتی ها

و خنده دار است که نوشتی خدا خواسته است
که تو خود خدایی
و خودت میدانی

Tuesday, March 21, 2006 3:24:00 PM  
Blogger Nil said...

هوم هر چی فکر کردم که اون جمله این مفهوم رو نرسونه که مثلا خدا خواسته است که من این کار و بکنم چیزی به فکرم نرسید منظورم این بود که آی مردم سر جاتون وای نستین و انقدر رو اعتقادات و داشته هاتون پا فشاری نکنین به این دلیل که خواست خدا بوده. از یه طرف نمیشد این منظور رو برسونم از یه طرف هم از اون خط خوشم میومد و نمیشد حذفش کنم.
نمره 19دیکته بسیار خوب است معمولا 13 میشدم. زورو گربه پشمالو 5 سالشه و حرف میفهمه.

Tuesday, March 21, 2006 7:29:00 PM  
Blogger Nil said...

سلام
این فیلمرو ندیدم. قشنگه؟
میترسم بگم یکی تو مغزمو نگاه کنه خصوصیه :))
عید شما مبارک

Tuesday, March 21, 2006 7:41:00 PM  

Post a Comment

<< Home