Sunday, June 11, 2006

این هم عکس گنبدانه تر



پیست مسابقات اسب دوانی گنبد و نمای خانه ی ترکمنی
اولین سری عکس با دوربین خودم ((:تا حالا تجربه ی عکاسیم کش رفتن دوربین دوستان و ( فامیلان) هه هه و گرفتن چند دونه عکس بود. ولی این سری اولین سریی بود که در کل سفر یه دوربین داشتم و سری اولی هم بود که باهاش عکس میگرفتم در نتیجه هیچ ایده ای راجه به خوبی یا بدی عکسها ندارم. از دلایلی که تا حالا زیاد علاقه مند به داشتن دوربین نبودم اینه که به نظرم خیلی که تلاش کنی فقط میتونی بیست درصد زیبایی منطقه رو به تصویر بکشی و حال اگه اون موقع که خودت توی منطقه هستی و میتونی از صد درصد زیباییش لذت ببری ,یه دوربین با یه دریچه ی کوچیک همراهت باشه و هی حواستو پرت کنه تا برای بدست اوردن اون بیست درصد خود صد در صد رو از دست بدی خیلی بده.
اما در 10 ماه گذشته انقدر جاهای فوق العاده و قشنگ و بسیاری دور از دسترس دیدم که شدیدا دوست داشتم دیگران هم ببینند و حتا
خودم بارها و بارها به تماشاشون بشینم. چه کنم که حتا وقتی به دشت میرم از کوه عکس میگیرم!!ا هه هه هه

اگر دایی جان انقدر مارو از مارهای سیاه شدیدا زهر آگین که اگه بزندت مردی تموم شدی رفتی پی کارت نترسونده بود یه شیرجه ی اساسی توی این پوشالهای گندم میزدم
توصیه ی ایمنی کوهنوردانه. دوستان پیش برنامه ی تجمع فردا شامل نرمش امشب و نرمش صبحگاهی و اگر شد نیم ساعت قبل از تجمع هم یه نرمش بکنیم. با توجه به وقایع 8 مارس و تعداد بسیار زیاد آدمهایی که آمادگیشون رو برای شرکت اعلام کردن به نظرم حظور کسایی که توی پیش برنامه شرکت نکنن رو باید ممنوع کرد

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

به به چه عکسهای قشنگی... گفتم یه حسی میگه به من که همین دور و برا هستی! نگو خواهرت اینجاست.. :))به امید دیدار و همسفری... دوست من

Monday, June 12, 2006 4:50:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ey baba Niloo jan. Alan ke daram ino minevisam az shabe hamoon Tajamue!! Khosh bakhtane kotak ke nakhordim, amma onaei ki bazdasht shodan ... fekram va hozooram hanooz to meidoone 7-tir e. Mioone oon hame batoom o kotak o dorzan dore meidoon ...

Monday, June 12, 2006 11:07:00 PM  

Post a Comment

<< Home