Monday, November 28, 2005

من گیج من اوتولی

نمیدونم چرا ذهنم انقدر خسته شده فکر کنم یه کم از مشغولیاتم رو باید کم کنم.اما کدومشو؟ دانشگاه وانتشارات و کتاب و مبلاگ گردی وکافه نشینی و ویستا وشعر و پیانو وانگلیسی و کوه و اسکی و فلسفه و سیاست و فمینیسم و سیتنیسم ومقاله نویسی یا خوردن و خوابیدن وبازی با زورو گربه پشمالوی زشتم و حموم و مهمونی؟
من شدیدا به مجسمه تراشی با چوب علاقه دارم کسی میدونه چه جوری باید شروع کنم؟هوم عقل میگه وقت نداری اما حالا یه کاریش میکنم استعداد فوق العاده برای پیدا کردن وقت برای کارای مورد علا قه دارم مثلا شاید بتونم یه کم از وقتی که برای جم کردن اتاقی که هیچ وقت جمش نمیکنم بزنم و به همون اتاق یه مقدار تراشه چوب هم اضافه کنم. هوم فکر خوبیه

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I like the bathing part of my life, if you think well about it you will find it really interesting!

Tuesday, November 29, 2005 9:05:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

What about you?

Tuesday, November 29, 2005 9:06:00 PM  
Blogger dena said...

ziadi shoolooghesh kardi, femenism ro ke hazf kon be nazare man :D
cafe ham hala hafteie ye bar ba man biaa kafie:))piano ham ke magda ast nemishe karish kard:)) englisitam mage cancel nashod ?! kooh ham too in sarma dige nemikhad beri ski ro bekoni ba 2 tir 2 neshoon zadi ham ski kardi ham rafti kooh ! na hala kheili daneshgah miai !!!

Thursday, December 01, 2005 8:39:00 PM  
Blogger dena said...

2=1tir:)))

Thursday, December 01, 2005 8:41:00 PM  
Blogger Nil said...

هوم فکر کردی من از فمینیسم دست بردارم :)اقلا دو سه هفته یه بار وقت به تو میرسه که بات بیام کافه نشینی :))اینگیلیسی هم از این هفته تشکیل میشه:() کوه با اسکی قابل قیاس نیست که اسکی بتونه جای کوه و بگیره
:( اگه یونی منو کم میبینی دلیلش اینه که به نظرم به درد نخور ترین کاریه که دارم میکنم :((

Friday, December 02, 2005 8:59:00 PM  

Post a Comment

<< Home