Sunday, April 30, 2006

هپروت

تصویر آدمهای اطرافم حتا از همیشه هم مبهم تر شده و با این موضوع حال میکنم.به علت نبود عینکم امروز اکثر آدمها برام یک شکل شده بودند آدمهای زیادی که هر یک شنبه از ساعت 10 تا 7 شب توی دانشگاه میبینم و جز معدودیشون بقیه برام بیمعنان و این بقیه امروز محوتر از همیشه جلوی چشمام در حرکت بودند.بدبختانه با خیلی از این بیمعنیها سلاملک دارم که امروز خوشبختانه به تعداد خیلی کمتری که اونقدر بهم نزدیک میشدن که بگن بدون عینک بهتری کاهش پیدا کرد. این روزها کمتر از همیشه حوصله ی آدمها رو دارم و بی عینکی کمک میکنه راحت تر بتونم نادیده بگیرم این آدمها را. تازه رانندگی هم کردم و بدک نبود هاها الان یکی میگه من میدونم اگه به عواقب این کارت آگاه بودی نمیکردی. هوم هوم این هفته رو هفته ی هپروت نامگزاری میکنم امیدوارم حالم از شلوغی نمایشگاه کتاب به هم نخوره وگرنه مجبور میشم کل مدت نمایشگاه برم تو هپروت. کاش میشد اراده میکردی و آدمها رو نمیدیدی.کاش میشد حتا توی هپروتت این اشباه سرگردان و بیمعنی حظور نداشتند.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hi
Some how you remember me , and it's great .....
I mean this sentence :
الان یکی میگه من میدونم اگه به عواقب این کارت آگاه بودی نمیکردی
Sometimes I love to ignore the people as well, but for sure not during driving , it is not ignoring but may cause killing :))
Am I right ?
So , please !!!

Sunday, April 30, 2006 11:07:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

اشباه سرگردان هم مي فهمن كه تو حوصلشونو نداري
به هر حال اميدوارم خودتو تو هفته هپروتت گم نكني

Tuesday, May 02, 2006 6:12:00 PM  

Post a Comment

<< Home