Monday, June 26, 2006

عجب گلابی ای کندم




حسن در قشنگ و کلاس کارآموزی یخ و برف همراه با مربی خانوم وکیل. از اونجا که الف نون گفته خانوم با خانوم آقا با آقا , دهد همجنس به همجنس آموزش کوهنوردی, ما همراه با یکی از دو مربی خانوم یخ و برف آموزش میبینیم و من تا حالا استاد کوهنوردی وکیل ندیده بودم و بسیار متعجب شدم. به گمانم ایشون روی آرامش رو در هیچ روزی از هفته نمیبینه.
عکس دوم نشاندهنده ی کارگاه گلابی فرود که خودم کندم
تابستون امسال رو میخوام تا آخرین حد ممکن به امر خطیر ولگردی اختصاص بدم. از دوست داران ولگردی نیز دعوت به همکاری مینماییم. البته پس از پذیرفته شدن در مصاحبه و قبول شدن در آزمون عقیدتی سیاسی ای که طراحش البته خودمم.

یکی اندیشه
در آغاز هنوز گدازه ای گرم و روان است
هر گدازه اما گرد خویش
بارویی پی میریزد
هر اندیشه, عاقبت
خود را با قوانین خفه میکند

نیچه- اکنون میان دو هیچ


آیا لزومی داره ما با افکار خویش دنیا رو آلوده تر کنیم؟
هوم جوابش چه فرقی میکنه تو حالت؟ تو که به هر حال ادامه میدی

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

آقا میگم یا آموزش یخ و برف
یا
اندیشه گداخته ء گرم و روان
با هم جور در نمی آد
وای از گزینش
هیهات
چار جوابیه؟ نمره منفی داره؟ تقلب میشه کرد
کلاس فشرده ء نیچه جایی سراغ داری ؟
عکس دوم منظور عکس اوله ؟
هوم
چقدر سوال میکنی بچه
سرم رو بردی
فضول
.....
نبینم که باز نشستی
منتظر چی هستی
تو وسط گلابی
باید وایسی برقصی
:))

Tuesday, June 27, 2006 2:26:00 AM  
Blogger Nil said...

:)))))ها چرا به مخیله ی من خطور نکرده بود وسط گلابی میشه رقصید

Tuesday, June 27, 2006 3:56:00 PM  

Post a Comment

<< Home